Koncepcja

Koncepcja

Ideą warsztatów i spektakli jest stworzenie projektów które są zarówno edukacyjne, interesujące i zachęcające odbiorców do interakcji.

Nasze projekty integrują nauczanie języka angielskiego z kulturą, sztuką, literaturą, mediami, rozrywką. Myślą przewodnią naszych prowadzących jest nauka poprzez zabawę.

Poprzez bliski kontakt z native speakers języka angielskiego oraz ekspertami z różnych dziedzin, zachęcamy młodzież do otwarcia się na ten język, komunikacji i przełamania barier. Atrakcyjne środki przekazu budują w uczniach chęć do indywidualnej pracy nas swoimi zdolnościami lingwistycznymi, a nauczycielom podsuwają wskazówki jak urozmaicić szkolny program nauczania języka angielskiego. Zapraszając nauczycieli, uczniów oraz studentów na pozalekcyjne zajęcia edukacyjne mamy na myśli rozwijanie wrażliwości i przedsiębiorczości, oraz dostarczanie nowych doznań artystycznych i ciekawych doświadczeń, które będą i rozrywką i nauką.

W naszym programie posiadamy szeroką gamę warsztatów, wykładów, szkoleń i spektakli, o przeróżnej tematyce, na przykład kulturowej (Africa Today, USA and Canada, Famous Brits), czy też społecznościowej ( Multiculturalism and Diversity, Civil Liberties). Warsztaty muzyczne, taneczne i zabawowe. Jesteśmy w stanie zorganizować ciekawe zajęcia i dla najmłodszych (8-10lat) i dla starszych (16-20lat). Zapraszamy do uczestnictwa zarówno uczniów szkół podstawowych, gimnazjum, szkół ponadgimnazjalnych jak i studentów.

Każdy pojedynczy projekt obejmuje ponad 20 godzin pracy dydaktycznej z uczniami, składa się z następujących etapów:

Przygotowanie do warsztatu/wykładu/spektaklu:

praca na lekcjach na podstawie materiałów specjalnie ku temu przygotowanych

praca nad słownictwem przygotowującym do danego wydarzenia

zapoznanie się z dodatkowymi materiałami, jak na przykład fragmenty sztuk na podstawie których są tworzone spektakle

Uczestnictwo w wydarzeniu:

uważne podążanie za tematem danego wydarzenia

aktywny udział w elementach interaktywnych, takich jak na przykład: dyskusja, taniec, krótkie scenki z podziałem na role, gry i zabawy

Po wydarzeniu:

praca na lekcjach w szkole na podstawie materiałów specjalnie ku temu przygotowanych, takich jak: quizy, testy.

sprawdzenie zrozumienia danego tematu

dyskusja prowadzona przez nauczyciela na temat poruszony w danym projekcie

czytanie twórczości autorów o których była mowa podczas wydarzenia

oglądanie ekranizacji dzieł przedstawionych w spektaklach

wspólne odszukiwanie innych ciekawostek na dany temat poruszony w wydarzeniu

praca domowa na podstawie danego tematu

prezentacja indywidualnych pomysłów uczniów jak można dany temat rozwinąć,
jak oni go zinterpretowali

wyrażenie własnej opinii na kontrowersyjne tematy

Page Rank Check

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress